أسما شريف منير للمتطاولين عليها: الواحد محتاج حسنات

0 تعليق ارسل طباعة تبليغ

وإليكم تفاصيل الخبر

أسما شريف منير للمتطاولين عليها: الواحد محتاج حسنات

هاجمت المذيعة أسما شريف منير، ابنة الفنان شريف منير، كل من يتطاول عليها في التعليقات عبر حسابها الشخصي على إنستجرام، وكل من ينتقدها بشكل عام.

وكتبت أسما على حسابها الشخصي: "مش عاجبك وبتكرهني أعملوا أن فولو (إلغاء متابعة)، ولا هو لزقة وخلاص.. لا بحبه ولا أقدر على بعده.. اللي بيكرهني يمشي وميضايقش نفسه، ولا أقولكم خليكم الواحد محتاج حسنات.. أنا حتى مش همسح الكومنتس البشعة بتاعتكم ".

وأثارت تصريحات لأسما شريف منير غضب متابعيها، بعد أن نشرت "أسما" منشورا عبر حسابها الرسمي على فيس بوك، طلبت فيه من متابعيها، ترشيح اسم أحد الدعاة من أجل متابعته.

وقالت أسما: "صباح الخير عايزة أخد رأيكم في حاجة، بقالي كتير معنديش ثقة في أغلب الشيوخ، كتير منهم مدعين ويا متشددين أوي يا خلطين الدين بالسياسة، نفسي أسمع حد معتدل محترم معلوماته مش مغلوطة، لسه في حد كده؟".

تلقت الفنانة الشابة الكثير ترشيحات مختلفة من المتابعين، كان من ضمنها الشعراوي، حيث قال أحدهم: "طلعي دروس الشيخ الشعراوي من you tube مفيش أحسن منه فعلًا".

وردت أسما: "طول عمري كنت بسمعه زمان مع جدي الله يرحمه ومكنتش فاهمة كل حاجه، لما كبرت شفت كام فيديو مصدقتش نفسي من كتر التطرف، كلام فعلًا عقلي معرفش يستوعبه.. حقيقي استغربت".

حالة من الغضب العارم انتابت مستخدمي مواقع التواصل الاجتماعي خلال الساعات الماضية، الذين علقوا على إساءة أسما مستنكرين المصطلح الذي وصفت به الإمام الراحل.

نشكركم زوار العرب اليوم على تصفح موقعنا وفى حالة كان لديك اى استفسار بخصوص هذا الخبر أسما شريف منير للمتطاولين عليها: الواحد محتاج حسنات برجاء ابلاغنا او ترك تعليق الأسفل المصدر : الوطن

0 تعليق

مركز الخليج