مجدي الهواري يدافع عن زواج شيري عادل ومعز مسعود.. ماذا قال؟

أخبار الفن اليوم مجدي الهواري يدافع عن زواج شيري عادل ومعز مسعود.. ماذا قال؟

القاهرة - Gololy

عبر المخرج المصري مجدي الهواري، زوج الفنانة غادة عادل، عن استيائه الشديد من حالة الجدل التي أثيرت بعد إعلان زواج الداعية معز مسعود من الفنانة شيري عادل.

الهواري دافع عن زيجة مسعود وشيري، بقوله: “ياجماعة ليه الهري في موضوع جواز #معز_مسعود و #شيري_عادل هما متقفشوش في شقة مفروشة علي فكرة !!! ولا خدها واحد عرفي ع الماشي دول اتجوزوا ! علي سنة الله ورسوله يعني مأذون وشهود ومهر وشبكة #عيب بقي”.

وأضاف: “وبعدين احنا ليه بنشوف نص الكوب ... مش يمكن قصة #حب ، ولا هو علشان بيقول قال الله وقال الرسول مش من حقه يحب !!، ولا هي علشان #ممثلة تبقي حرام #تتجوز !!! انا شخصيا بتبعه وشايف انه راجل متوازن جداً وغير مدعي زي غيره ، وكل تصرفاته في النور ، كان ممكن يتجاوزها في السر علي فكرة زي كتير منهم وعادي ،، كونهم أعلنوا في حد ذاته هو احترام لينا وللرآي العام”.

واختتم كلامه قائلا: “انا بتكلم دفاعاً عنهم بنيابة عن اهلهم اللي مش حلو يقروا اللي بيتكتب عن ولادهم ده عيب !! فانقول #مبروك_للعروسين بقي ولا هو اَي فضاااا #مبروك وبالتوفيق وحياة سعيدة ان شاء الله.. وعلي رآي #شادية في #معبودة_الجماهير لما سألها الجمهور امتي الفرح قالتلهم : لما #يخلص_فستان_الفرح #مجدي_الهواري #الحب_مش_عيب”.

يذكر أن الداعية معز مسعود قد أعلن أنه تزوج من الفنانة شيري عادل منذ عدة شهور، وذلك من خلال بيان يخص مسلسل “السهام المارقة”، الذي قام بإنتاجه وشاركت شيري في بطولته.

نشكركم زوار العرب اليوم على تصفح موقعنا وفى حالة كان لديك اى استفسار بخصوص هذا الخبر مجدي الهواري يدافع عن زواج شيري عادل ومعز مسعود.. ماذا قال؟ برجاء ابلاغنا او ترك تعليق الأسفل المصدر : جولولى

السابق ميدو يسخر من أداء الحضري لرقصة "كيكي"
التالى مي نور الشريف تنشر صورة مع بوسي في المطبخ